Szczypta fantazji w codzienności - "Czarownica piętro niżej"

Dzisiaj post na szybko:) Opowiem o pewnej książce, co do której nie byłam pewna, czy robić jej recenzję, czy nie. Ale kto powiedział, że muszę tu publikować tylko najciekawsze książki? Właśnie dlatego postanowiłam Wam ją opisać. Skończyłam ją czytać wczoraj, więc myślę, że dam radę pokrótce Wam o niej opowiedzieć:) 

                                                             Przed Wami książka pt. "Czarownica piętro niżej" ⇩
    

 

 Książka opowiada o ośmioletniej Mai, która mieszka w bloku na jednym z warszawskich osiedli. Dziewczynka całymi dniami ogląda telewizję. Wkrótce ma wyjechać z rodzicami na wakacje, ale sprawy się komplikują i Maja zamiast za granicę trafia do domu ciabci w Szczecinie. Ciabcia to cioteczna praprapraprababcia Mai. Mieszka w przedwojennej kamienicy, dlatego dziewczynka za nic w świecie nie chce tam pojechać. W końcu jednak musi. Podczas pobytu u ciabci powoli oswaja się z otoczeniem i dostrzega w nim wiele niewyjaśnionych zjawisk. Odkrywa tajemne przejścia i zakazane miejsca, w których na pewno nie jest bezpiecznie.
                                                                                                    
                                                                                                 ***     

Według mnie, Czarownica piętro niżej nie jest aż tak bardzo wciągającą lekturą, ale mogę z czystym sumieniem polecić ją osobom, które preferują spokojne książki z niewielkim dodatkiem akcji i przygód. No i oczywiście fantastyki. Mnie może ona nie zaciekawiła tak bardzo jak inne, ale według innych recenzentów czyta się ją jednym tchem, a ja lubię od czasu do czasu "odetchnąć" po emocjonujących lekturach :) Myślę, że najbardziej zaciekawiłaby czytelników w wieku 9-10 lat, ale mi się spodobała. No i w dodatku kończy się niczego prawie nie wyjaśniając, dlatego zapragnęłam przeczytać kolejne tomy - Tuczarnię motyli oraz Klątwę dziewiątych urodzin i z niecierpliwością wypatruję okazji do ich przeczytania.
Zachęcam, przeczytajcie, a zobaczycie, że Was zaciekawi i nie będziecie mogli nie chcieć przeczytać dalszych części :)


                                   To tyle na dziś ♥  Mam nadzieję, że Was zachęciłam do przeczytania tej książki ♥



 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Recenzja książki "Zaklinacze wiatru" :)

Fantastyka i przygoda - Magiczne Drzewo tom I