Założyłam bloga o książkach ♥

Cześć, jestem Mabelle :) Założyłam tego bloga, aby dzielić się z wami tym, co najbardziej kocham - książkami, a raczej ich recenzjami. Zamierzam polecać Wam nie tylko książki warte zainteresowania, ale także zarażać pasją czytania i samodzielnego pisania tych, którzy jeszcze nie odkryli, jakim bogactwem są książki. Czasami mogą się też tutaj pojawiać moje własne opowiadania czy wiersze. Oprócz bloga prowadzę też konto na stronie sameQuizy pod nazwą Mabelle :) Pojawiają się na nim quizy i opowiadania mojego autorstwa, więc jeśli masz ochotę tam zajrzeć czy lepiej mnie poznać, to zapraszam :) 

 

To na tyle ♥

 


 

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Szczypta fantazji w codzienności - "Czarownica piętro niżej"

Recenzja książki "Zaklinacze wiatru" :)

Fantastyka i przygoda - Magiczne Drzewo tom I